А чи потрібен вашій компанії фірмовий стиль?

Кожен досвідчений маркетолог знає, що у всіх компаній повинен бути свій відмітний знак, що дозволяє виділятися серед тисячі і бути впізнаваним. Сукупність, здавалося б, деяких дрібниць і дозволяє сформувати істинний, справжній і відмітний від інших фірмовий стиль.

Що ж, давайте детальніше поговоримо про складові успіху в створенні фірмового стилю, а також про те, до чого грамотна маркетингова робота здатна привести.

Як ви думаєте, наскільки важливо компанії або фірмі мати свої особливі папки, каталоги, сувеніри, які можна дарувати клієнтам і партнерам? Деякі скажуть, що можна просто зайти в канцелярію і накупити цього добра скільки завгодно. Але це не так, оскільки той же клієнт, дістаючи з полиці вашу фірмову брошуру або конверт, буде чудово пам’ятати, що саме це за компанія, які послуги вона йому надала, наскільки вигідними вони виявилися і так далі. Наступний момент — це теж «дрібниці» типу візиток. Здавалося б, сама звичайна картон або пластик, де представлено назва фірми і контактні дані. Але, якщо ця візитка буде виконана на основі фірмового стилю компанії, вона стане такою, що запам’ятовується, завжди буде під рукою. Найчастіше саме дрібниці формують загальне уявлення.

Одним з найважливіший складовий будь-якого фірмового стилю є логотип. Тобто той самий невеликий малюнок, графічний напис, що дозволяє дізнатися в продукті певний бренд. Як, приміром, надкушене яблуко відразу ж дає зрозуміти, що ми маємо справу з компанією Apple. Логотип повинен бути пов’язаний з назвою компанії і її діяльністю. Крім того, для фірмового стилю важливо мати фірмові кольори і шрифти, головну думку підприємства, яке потрібно донести до клієнтів, тобто слоган.

На основі всіх цих елементів і формується підсумковий фірмовий стиль. Без нього компанія не отримає головне — впізнаваність. Бренд повинен бути на слуху, щоб домогтися чогось на ринку в умовах жорсткої конкуренції.