Amd здає позиції на ринку cpu для десктопів, зміцнюючись в серверному і мобільних сегментах

Дані аналітичного звіту mercury research по ринку x86-сумісних процесорів у вартісному вираженні стали доступні вузькому колу передплатників, і це дозволяє визначити, на яких напрямках amd зосередила свої зусилля з просування продукції в другому кварталі. Прогрес в серверному і мобільному сегментах супроводжував ослаблення позицій компанії в настільному сегменті.

Джерело зображення: amd

Ще днями стало відомо, що частка процесорів amd в показниках виручки на ринку x86-сумісних рішень в цілому за підсумками другого кварталу зросла послідовно на 0,8 процентних пункту до 16,9 %, при цьому в річному порівнянні прогрес склав відразу 7,3 процентних пункту. Це максимальне значення з четвертого кварталу 2006 року — іншими словами, п’ятнадцятирічний максимум.

Джерело зображення: hardware times

Автори дослідження попутно наводять частки amd в клієнтському (15,8 %) і серверному (11,6 %) сегментах. Вони росли майже синхронно в послідовному порівнянні (0,7 і 0,8 процентних пункту) і в річному (4,1 і 4,7 процентних пункту відповідно). Одночасно експерти mercury research визначили частку intel і amd в натуральних показниках, що враховують кількість відвантажених у другому кварталі процесорів різного призначення.

Джерело зображення: twitter, dylan patel

Рішення для інтернету речей не потрапляють ні в одну з категорій, що враховуються, а ось серверний сегмент продемонстрував приріст частки amd на 0,6 процентного пункту послідовно і на 3,7 процентного пункту в річному порівнянні, до 9,5 %. Ще трохи, і частка amd перевалить психологічно важливу позначку в 10 %.

Джерело зображення: twitter, dylan patel

Мобільний сегмент для amd у другому кварталі теж був напрямком зростання, оскільки послідовно частка ринку компанії збільшилася на 1,9 процентних пункту до 20 %, а в річному порівнянні — тільки на 0,1 процентних пункту. По суті, amd випущений кожен п’ятий мобільний процесор з x86-сумісною архітектурою, реалізований на світовому ринку в другому кварталі.

Джерело зображення: twitter, dylan patel

Настільний сегмент не був в числі пріоритетів amd, оскільки тут компанія в другому кварталі послабила свої позиції на 2,3 процентних пункту в послідовному порівнянні і на 2,1 процентних пункту в річному. Зараз amd може претендувати лише на 17,1% ринку настільних процесорів, а intel займає решту 82,9 %, оскільки номінально присутня в сегменті via на статистику фактично не впливає.