Apple стежить за якістю своїх виробів

З моменту появи в продажу п’ятого айфона пройшло багато часу, і поступово незадоволені висловлювання про його корпусі почали замовкати. Але користувачі айфона обурювалися не тільки з-за того, що на дорогому пристрої стали проявлятися подряпини, які вони самі ж і залишали, скільки з-за того, що незручності були пов’язані з абсолютно новим пристроєм.

Все це змусило фірму Apple надаваить на Foxconn, яка є одні з партнерів у виробництві айфонів. Але все це коштувало дуже великих ресурсів.

Компанія Apple направила своїм китайським партнерам листа, в якому вимагав виключити випадки упаковки в коробку вже подряпаних айфонів. Про такі випадки неодноразово надходила інформація, як від покупців, так і від реалізаторів. І страждало в цих випадках, перш за все ім’я Apple. Адже якщо ремонт iphone в разі поломки продавець зобов’язаний виробляти, то заміна подряпаного телефону не вважається ремонтом.

Причому інформація про пошкоджених телефонах почала надходити практично відразу ж після продажу айфонів. І мова не йде про те, що змінилися технології виготовлення оригінального, а тут ми спостерігаємо не дотримання контролю якості, і не дотримання техніки збирання.

Але компанія Apple не залишила проблему не буде вирішено. На фабриках займаються складанням айфонів був посилений контроль якості, і на деяких підприємствах співробітники почали скаржитися, про те, що стали піддаватися ужесточенному контролю.
Хто винен у ситуації, що склалася? Хтось скаже, що вина лежить на компанії Foxconn, яка не забезпечила належне виробництво, а хтось може звинуватити компанію Apple в недосконалості технологій.

Але безумовним є той факт, що в реалізації бракованих виробів не зацікавлена жодна сторона, так як це відображається на прибутку. Саме тому було прийнято рішення приділити велику увагу підвищенню якості виробів, що випускаються.