Cisco: життя без Інтернету для сучасної молоді

Компанією Cisco були опубліковані результати дослідження, які показали роль комп’ютерних мереж в житті людей.
Саме дослідження було замовлено Cisco незалежної аналітичної компанії InsightExpress.

Фахівці опитали 2.800 студентів і спеціалістів віком до 30 років у Бразилії, Австралії, Німеччини, Великобританії, Іспанії, Індії, Італії, Китаї, Канаді, Росії, Мексиці, США, Японії та Франції (з кожної країни по 200 осіб).

З результатів дослідження видно, що кожен третій студент і молодий спеціаліст вважає Інтернет однієї з найважливіших потреб для людини нарівні з водою, їжею, житлом і навіть повітрям. Також, в опублікованому звіті компанії Cisco кажуть, що більше половини опитаних не можуть жити без використання Інтернету і вважають його «невід’ємною частиною» свого життя, навіть більш важливою, ніж побачення, вечірки і автомобілі.

Інтернет – наші повітря і вода. З опитаних 33% вважають, що Інтернет є такою ж потребою, як вода, їжа, повітря, і житло. Половина опитаних (49% студентів і 47% молодих співробітників) відповіли, що Інтернет «майже так само важливий, як і перераховані вище ресурси.

Жодного дня без Інтернету. Більше половини опитаних (55% студентів і 62% працівників) не мислять своє життя без Інтернету, т. к. він став «невід’ємною частиною» їх життя.

Інтернет як засіб пересування. Якщо б студентам довелося робити вибір між автомобілем та Інтернетом, то дві третини (64%) обрали б Інтернет.