Дещо про арбітраж трафіку

Напевно, не існує таких вебмайстрів, які б не чули про те, що представляє з себе арбітраж трафіку. Якщо говорити коротко і не вдаватися в подробиці, то це означає придбання трафіку в одному якомусь місці і продаж його в іншому. В якості прикладу можна навести відомі нам усім сьогодні соціальні мережі. Там ви можете придбати рекламу і оплачувати кліки. Ціни на клік ви маєте можливість встановлювати самостійно. Для цього часто використовуються тизерну біржі, такі як Global Tesears, Teaser Net та інші.

Загалом, це досить зрозуміло. Тут створюють блоки з різними зображеннями, де робляться цікаві і захоплюючі заголовки, здатні відразу привернути увагу. Такий метод називають ще помаранчевої оптимізацією.

Таким чином, якщо ви використовуєте арбітраж трафіку, а саме тизерну рекламу, то можна порадити зробити як можна більше таких тізерів, приміром, сімдесят чи навіть сто штук. Слід зробити для того, щоб усвідомити, які саме тизери в кінцевому підсумку принесуть вам більший прибуток, а які краще взагалі не використовувати.

Крім тизерної реклами є ще контекстна реклама, наприклад, Яндекс.Директ.

Тепер потрібно визначити, куди направляти ось такий трафік. У перенаправляти слід його якраз на такі партнерські програми, в яких ви берете участь. І було б недоцільно, якщо б ви «зливали» такий трафік на інші ресурси — це було б невигідно.

Пам’ятайте, що на партнерських програмах люди непогано заробляють, і це під силу і вам. В цьому випадку вам не потрібно піклуватися про головних показника сайту.

Найголовніше в арбітраж — це свої цільові відвідувачі. І коли вони будуть у вас, то можна гарантувати, що успіх у вас буде в кишені.