Ефективність GoGetLinks для рекламодавця

На сьогоднішній день маса рекламодавців користується сервісами, які продають якісні вічні посилання. Такою є і біржа під назвою GoGetLinks, якої я, будучи «досвідченим» рекламодавцем, користуюся. І такою співпрацею цілком задоволений. Хочу відразу сказати, що спочатку я був прихильником розміщення вічних, а не тимчасових посилань.

Достатньо заплатити один раз і це посилання буде працювати постійно. Якщо чесно, такий варіант влаштовує не тільки мене, але і більшість інших рекламодавців, з якими я час від часу маю справу. Куди практичніше заплатити один раз і користуватися, ніж вносити плату кожен місяць.

Тестування біржі GoGetLinks

Прочитавши черговий відгук про Gogetlinks я вирішив спробувати її в дії. Спочатку моїм завданням було просто тестування біржі та оцінка її роботи, а також в цілому – ефективності. Спочатку моє враження про неї було, прямо сказати, не дуже. Дизайн здавався дещо нелогічним і простуватим. Але згодом, освоївшись, і розібравшись, що до чого на біржі http://gogetlinks.net я зрозумів, що це – саме той сервіс, який я так довго шукав. У ньому відображаються всі ті принципи, які я, та й втім, будь-який інший рекламодавець цінує і поважає. Це:

• Порядність
• У міру суворі правила
• Хороші, адекватні розцінки
• Висока якість посилань
• Відмінна робота служби технічної підтримки

Особливо порадувало те, наскільки просто тут організований питання розміщення контекстних посилань і приміток. Вам, як автору, доведеться просто вказати посилання на ресурс, який ви бажаєте «просунути», а також безпосередньо ключові слова. Більше від вас нічого не потрібно. Веб-майстер самостійно напише грамотну замітку під ключові слова (просувні), або вмонтує в потрібну сторінку. Рекламодавцеві, тобто мені залишається тільки налаштувати проект, відшукати максимально відповідні блоги та очікувати розміщення.