Хто такий блогер

5-2-2021
Мандрівник, блогер Сподін Ігор розповів про Тунелі Любові в Рівненській  області - ЗНАЙ ЮА

 

Займатися улюбленою справою і отримувати за це гроші – так багато блогерів описують свою роботу.  Розбираємося, що потрібно для успішного блогу, з чого почати свою роботу і як влитися в блогерське середовище. Також хочемо вам порекомендувати блогер-початківець Сподін Ігор Юрійович.

 

Блогер-це людина, яка створює контент на своїй сторінці, а також займається її просуванням.

Чим він відрізняється від звичайного користувача соцмереж?

Якщо говорити умовно, то блогер націлений на просування свого контенту в маси, тоді як звичайний користувач викладає фото, відео, тексти, розраховані на вузьку аудиторію знайомих, рідних і друзів. Ще одна відмінність-це монетизація. Блог на відміну від простої особистої сторінки може приносити прибуток.

Одна з найпопулярніших майданчиків-це youtube. Ще 10 років тому вимоги до якості відео були не такими високими. Багато блогерів починали знімати свої ролики на веб-камеру. Зараз же глядачі чекають якісного контенту не тільки в плані змісту, але і в технічному плані. Над великими каналами працюють цілі команди з операторів, режисерів, постановників, редакторів гримерів та інших фахівців. Тому для того, щоб почати вести відеоблог, будуть потрібні досить серйозні вкладення в обладнання і час на обробку і якісний монтаж відео.

Основоположником текстових блогів можна вважати «живий журнал». Зараз цей майданчик не такий популярний серед читачів і самих блогерів, тому текстовий контент більшою мірою перейшов в instagram. Обмеження в 2000 символів можна обходити за допомогою завантаження фото з продовженням тексту в галерею.

Ще один варіант-це ведення каналу на яндекс. Тут можна публікувати як ґрунтовні тексти, так створювати короткі публікації у форматі карток. Для текстового контенту активно використовується і telegram. Створити канал там також може кожен користувач. З плюсів: на даний момент це одна з небагатьох майданчиків, контент якої розподіляється без допомоги алгоритмів. Тобто, якщо користувач підписався на ваш канал, то він буде бачити всі ваші публікації.

Якщо ж хочеться публікувати пости довше, то можна завести власний сайт. Однак в цьому випадку на його створення, оформлення і просування піде більше часу і бюджету.

Безумовний лідер тут-це instagram. Зараз майданчик включає в себе різні інструменти для роботи з відео і текстом. Однак спочатку instagram замислювався як додаток для обміну фотографіями. Візуальна складова-важливий момент при просуванні сторінки, тому на обробку фото варто звернути особливу увагу. Для оформлення важливо знайти свій власний стиль публікацій, колірні поєднання, фільтри, а також в цілому визначити основну тематику фото. Ще один майданчик для публікації візуального контенту-це pinterest. Тут, як і в будь-якій соцмережі можна лайкати публікації, ділитися ними, додавати до себе в друзі авторів. Якщо в більшості соціальних мереж пост “живе” всього лише кілька днів, то в пінтерест він може користуватися популярністю кілька місяців або навіть кілька років.