Камаз презентує перший низькопідлоговий водоробус: екологічніше дизеля і автономніше електробуса

На 16-ту міжнародну виставку комерційних автомобілів comtrans — 2021 доставили перший низькопідлоговий водоробус-«камаз-6290». Його розробляли з урахуванням технічних вимог до електробусів – за основу взяли “камаз-6282”, що поставляється в москву.

«переваги водоробуса очевидні — це його екологічність, відсутність дизельного підігрівача для обігріву салону. Більш того, на відміну від електробуса, запас ходу якого після повної зарядки акумуляторів становить 70 км, водоробус може проїхати 250 км, що робить його придатним навіть для міжміського сполучення», — зазначив головний конструктор по автомобілях «камаз» андрій савінков.

Кузов водоробуса виконаний зі сталей і пластика, завдяки чому забезпечується необхідна міцність і в той же час необхідна безпека при аварійних ситуаціях. “камаз-6290” працює на водневих паливних елементах — шість балонів для зберігання стисненого водню розташовані на даху, щоб у разі витоку газ йшов наверх, а не в салон.

Максимальна швидкість руху цього водоробуса складає 80 км/год, а запас ходу — 250 км. При 33 сидячих місцях загальна пасажиромісткість становить 80 осіб. Як і електробус « “камаз-6290” придатний для їзди при температурі повітря від -40 до +40 градусів за цельсієм.

Випробування дослідного зразка планується провести в 2022 році на вулицях москви (зараз воднева заправна станція автономного типу є тільки в підмосковній чорноголовці). Очікується, що випробування завершаться в 2023 році — якщо з боку москви буде попит і створиться необхідна заправна інфраструктура, фінішна збірка водоробусів відбуватиметься на території сокольницького вагоноремонтно-будівельного заводу (на ньому вже збираються електробуси «камаз»).