Компанією Google були доопрацьовані графічні банери

Компанією Google були доопрацьовані графічні банери, що відображають інформацію в мобільних додатках, щоб виключити випадкові кліки по рекламі.

Компанією Google були доопрацьовані графічні банери

Сьогодні навушники monster turbine отримали широке поширення серед користувачів різних гаджетів. Що представляють із себе дані навушники, детально описує сайт macster.ru.

Дуже часто користувачі смартфонів стикаються з ненавмисним натисканням на банери на своїх мобільних гаджетах, які мають сенсорні екрани. Іноді це незручність, пов’язане з випадковим натисненням називають «проблемою товстого пальця». Натискання трапляється, коли власник смартфона промахується і натискає по рекламному оголошенню замість елемента програми.

Банери з такими картинками розміщені внизу екрану. Тепер, якщо користувачеві не вдасться не зачепити пальцем зверху кордону банера, буде відображено кнопку «Відвідати сайт», розміщена поверх рекламної картинки. Тоді реклама буде відкриватися, як тільки користувач буде натискати кнопку.
Аналогічним захистом від випадкових натискань є функція, вбудована в текстові банери.

Google стверджує, що нові банери зможуть виграти як користувачі, які не будуть переглядати нецікаву для них рекламу, так і самі рекламодавці, адже з них знімають за випадкові переходи гроші. Дослідження, яке провели компанії Harris Interactive і Pontiflex продемонструвало, що половина кліків, зроблених з мобільним банерам ненавмисні.