Контекстна реклама як спосіб залучення користувача

Яким чином залучати клієнтів на сайт? Способи вирішення цього завдання можуть бути самими різними, як за ступенем ефективності, так і за часовими і фінансовими витратами. Одним із заходів щодо стимулювання відвідуваності Вашого інтернет-ресурсу є метод контекстної реклами.

контекстна реклама

У трійці найпопулярніших сервісів контекстної реклами сьогодні: Google Adwords, Яндекс. Директ і Бігун.

Найбільшим у світі сервісом контекстної реклами вважається Google Adwords. Це величезна імперія з унікальними методами проведення рекламних акцій. Ваша реклама буде доступна величезної армії потенційних клієнтів по всьому світу. Саме цей метод використовують багато сеокомпании, здійснюючи просування сайту в києві. Серед інструментів системи – величезний охоплення аудиторії, багатомовність, а також функція місцеположення.

Відмінною особливістю Яндекс. Директ є розміщення реклами винятково в пошуковику Яндекс. Сьогодні ця пошукова система є найпопулярнішою в російськомовному інтернеті. Відповідно, реклама в Яндекс. Директ в Рунеті – ефективний спосіб просування товарів і послуг за допомогою контекстної реклами.

Ще один сервіс контекстної реклами, третій за популярністю після Google Adwords і Яндекс. Директ – Бігун. Зовсім недавно він належав пошуковій системі Рамблер, але був куплений пошукачем Google. На сьогоднішній день реклама від Бігуна розташовується, крім самого Бігуна, ще на таких майданчиках, як Tochka.ru, Aport.ru, Refer.ru і Mail.ru.