Microsoft випустила нову рекламу своєї Windows 8

Як відомо, компанії Apple і Microsoft є досить давніми і серйозними суперниками. Їх боротьба на ринку вже давно вийшла за межі суперництва за одним лише технологіям. Часом зовсім не обов’язково забезпечувати користувачів тим чи іншим функціоналом в комп’ютерах або пристроях. Головне — грамотно подати інформацію про товар, зробити відповідний образ, який зрозуміють і оцінять споживачі.

На сьогоднішній день все ще велика частина користувачів застосовує пристрої з платформою Windows. Як не крути, але поки людям з нею простіше працювати. До того ж тут ви знайдете фахівців, які швидко і ефективно відновлять вашу операційну систему, відремонтують сам комп’ютер або ж просто проведуть профілактичні роботи. Не секрет, що обслуговування тієї ж продукції Apple коштує трохи дорожче.

Щоб показати, що Майкрософт є краще за своїх конкурентів, компанія застосовує досить агресивну стратегію по відношенню до конкурентів, порівнюючи свою продукцію і їх. Наприклад, так сталося з планшетним «яблучним» комп’ютером iPad. Новий рекламний ролик наводить порівняння айпада і планшета Lenovo Yoga з точки зору студентів та процесу навчання. Головним гідність Windows-планшета є його багатозадачність і вбудована клавіатура. У рекламі демонструється, як на початку лекції викладач просить записати деякі дані. При цьому користувачі iPad починають судорожно шукати у своїх сумках клавіатуру, щоб приєднати її до планшета, хтось не витримує і просто бере ручку з зошитом, а хто-то безглуздо стукає по сенсорному екрану, намагаючись записати лекцію.

Користувач же планшета Ленів тим часом просто розгортає планшет і перетворює його з ноутбука в ноутбук, і спокійно приступає до роботи.

Що ж, досить цікавий хід з боку Microsoft. Тепер буде цікаво подивитися на відповідь з боку Apple. А він обов’язково повинен бути, вже повірте.