Mitsubishi поглибить уніфікацію платформ з nissan, щоб полегшити перехід на електротягу

Кооперація є дієвим способом оптимізації витрат в автомобільній промисловості, і важливість таких заходів зростає на етапі масштабної трансформації галузі у зв’язку з міграцією на електротягу і відмови від двз. Компанія mitsubishi motors скоротить кількість розроблюваних платформ з восьми до чотирьох, і дві з них буде створювати спільно з nissan motor.

Джерело зображення: nikkei asian review

Обидві компанії, як нагадує nikkei asian review, входять в один альянс з renault, але саме mitsubishi в останні роки намагається вижити за рахунок оптимізації модельного ряду і витрат. У 2016 році вона припинила розробляти седани, в липні цього року відправила на спокій ветерана в особі рамного позашляховика pajero, а до березня 2026 року розраховує скоротити кількість платформ до чотирьох. При цьому розробка машин для японського ринку буде припинена mitsubishi ще раніше. Всі моделі цієї марки для внутрішнього ринку будуть засновані на спільній з nissan платформі.

На розробку однієї платформи йдуть десятки мільйонів доларів. Станом на 2019 рік обидва японські автовиробники вже уніфікували свої моделі на 40 %. Надалі цей показник буде тільки збільшуватися. Своїми силами mitsubishi буде розробляти тільки пару платформ для країн південно-східної азії, де продукція марки користується високою популярністю. В рамках кооперації з nissan компанія залишає за собою право самостійно розробляти дизайн транспортних засобів та їх інтер’єр.

Подібна оптимізація властива і більш благополучним автовиробникам. Subaru з 2016 року об’єднала дві своїх платформи в одну, а також розширила уніфікацію з материнською корпорацією toyota motor. На північноамериканському ринку honda буде використовувати платформу gm для випуску двох електромобілів, а ford motor буде ділитися своїми платформами на електротязі з volkswagen.