Найдорожчі бренди. Знову зміна лідера

За версією авторитетного агентства «Интербренд», компанія Apple в поточному році завоювала статус найдорожчого бренду у світі. До цього протягом тринадцяти значних років незмінним лідером була Кока-Кола. Тим не менш, на цей раз цей бренд відкотився відразу на третю сходинку. Що стосується володаря другого місця, то тут без особливих сюрпризів — ним став Гугл.

Так, озвучені ціни виглядають нереальними. Зрозуміло, зараз заробіток на сайті не може скласти ті суми, які стоять провідні бренди світу. Проте з чогось починати треба. Є безліч прикладів, коли люди починали з нуля, буквально з нічого, а в підсумку перетворювали свої проекти в найпопулярніші в світі. А так, дивись, і до рівня Apple добратися можна.

Ну а якщо серйозно, то агентство, що займається підрахунками, початок свою роботу з визначення найдорожчих брендів з 2000 року. У минулому році Apple підібралася до лідера, посівши друге місце. При цьому їй вдалося випередити таких гігантів, як Google, Microsoft і IBM.

У поточному році велася запекла сутичка між Гугл і «яблучною» компанією. Важливо відзначити, що вперше за довгі роки в топ-десять найдорожчих брендів пробилася південнокорейська компанія Самсунг. Саме вона виступає в ролі головного конкурента Apple на ринку планшетних комп’ютерів і смартфонів.

Отже, якщо наводити точні дані щодо лідерів рейтингу, то Apple зайняла першу позицію з результатом в 98,4 мільярда доларів. На п’ять мільярдів менше оцінили вартість бренду компанії Гугл. Кока-Кола, посіла третє місце, варто зараз майже вісімдесят мільярдів доларів. П’ятірку лідерів займають комп’ютерні корпорації IBM і Microsoft з результатом у 78,7 і 59,5 мільярдів відповідно.