Навіщо потрібна система обліку робочого часу?

Для ефективної роботи організації необхідно правильно розраховувати робочий час співробітників.

За допомогою спеціальної системи обліку робочого часу можна проводити аналіз втрати дорогоцінних хвилин і зрозуміти, хто дійсно намагається для компанії. Розглянемо докладніше, які завдання можуть вирішити подібні системи.

Будь-начальник мріє про ідеальних співробітників, щоб вони не відволікалися і займалися весь час робочим процесом. Проте в реальності багато витрачають робочий час на особисті цілі, наприклад, переписуються в соціальних мережах, відвідують розважальні сайти, грають у комп’ютерні ігри та інше. При цьому є й ті, хто примудряється одночасно працювати на роботодавця і займатися фрілансом. Використовуючи системи обліку робочого часу, можна виявити, скільки робочих годин організація сплачує працівникові даремно. Програма визначає час, витрачений на обробку документації, відвідування сайтів та інші дії співробітника.

Оптимізація роботи. Багато працівників дійсно зайняті робочими моментами. Але не завжди ефективними. Так, наприклад, бухгалтер витрачає багато часу на заповнення даних клієнтів в базі. Якщо це виявити, то можна прийняти заходи, наприклад, доручити це завдання іншій бухгалтеру, у якого вільного часу більше. Таким чином можна рівномірно розподіляти навантаження між співробітниками, підвищуючи продуктивність робочого процесу.

Знайти резерв. Програма, яка фіксує робочий час співробітника, показує все по хвилинах. Так, можна зрозуміти, які етапи займають час, але абсолютно зайві або неефективні для компанії. Реорганізувавши робочий процес, можна знайти резерв часу і використовувати його вже з більшою користю.

Підбір штату. Система дозволить оцінити сумлінність працівників і замінити тих, хто не поспішає працювати на користь компанії. Також це допомагає побачити кращих працівників і мотивувати їх заохоченнями.

Дисципліна. Коли працівники знають, що встановлена система обліку робочого часу, то вони більш відповідально підходять до виконання своїх обов’язків. Вони знають, що кожне їх дію фіксується, і ризик витрати часу даремно значно скорочується.

Сучасні системи обліку робочого часу та контролю доступу легко встановлюються і ними легко управляти. Їх впровадження дає тільки позитивні результати для будь-яких організацій.