Новий багатокористувацький шутер від gunzilla games буде привабливий для гравців усіх жанрів

Під час українського comic-con gunzilla games оголосила, що розробляє новий багатокористувацький шутер. Про це повідомив сценарист gunzilla і автор бестселерів річард к.морган. Річард поділився своїми думками про дебютний проект gunzilla, який буде доступний на playstation 5, xbox series x / s і пк.

Річард к.морган відповідає за побудову всесвіту гри. Крім того, він визначатиме історію та персонажів гри разом з виконавчим директором gunzilla олів’є анріо та головним візіонером нілом бломкампом. Він пояснив, як наративні елементи збагатять звичний багатокористувацький шутер, додадуть в ігровий процес і відкриють додаткові підходи до ігрового стилю, щоб надати гравцям більш дослідницький або авантюрний досвід на додаток до екшену жанру.

У той же час прийдешня гра gunzilla буде пропонувати шанувальникам жанру ретельно продуману базову механіку, не зменшуючи при цьому функцій, які потрібні ветеранам жанру. Річард докладно розповів про це, додавши наступне:

зазвичай в багатокористувацьких шутерах весь деталізований світ і елементи, які розповідають власну історію, залишаються в значній мірі невикористаними, через зосередженість на основному екшені. У gunzilla ми хочемо, щоб гравці могли досліджувати і поступово розуміти світ, в якому вони діють. Ми хочемо запропонувати варіанти, щоб зробити, побачити і випробувати більше. Наша надійна система винагород дозволить гравцям отримати вигоду від виконання завдань, заснованих на оповіданні, які заповнять ігровий світ, без необхідності зосереджуватися на звичайних показниках продуктивності багатокористувацького шутера, точності і елементах, орієнтованих на дії. Крім того, наша гра буде пропонувати сильну систему репутації, яка нерозривно пов’язана з розповіддю гри – ми хочемо, щоб гравці відчували себе впізнаваними і визнаними в цьому світі. Гравці можуть прогресувати навіть в стороні від звичайного жанру екшену. Якщо гравці з акцентом на rpg хочуть грати в нашу гру, схожу на їх улюблений жанр, а точніше просто досліджувати світ, вони можуть це зробити! звичайно, для тих, хто шукає більш простий шутер, наша гра також запропонує це. Розповідь ніколи не повинен перешкоджати геймплею, особливо в багатокористувацькій грі. Це відповідає нашому фокусу на свободі гравців: вони повинні мати можливість вибирати свій рівень залученості в розповідь і не відчувати себе змушеними відчувати його.