Особливості просування веб-сайту

Просування сайту є частиною маркетингових технологій. Адже будь-яка веб-сторінка, як правило, являє собою певну майданчик для реклами будь-яких п або послуг або продукції, або ж вона є самостійним продуктом. За традицією веб-сторінку розкручують в мережі Інтернет для того, щоб отримати певну прибуток різними способами. Так як процес просування сайту являє собою частку маркетингових технологій, то у цій діяльності є свої методи, які є загальними для маркетингу в цілому.

Спочатку потрібно провести аналіз сайтів-конкурентів. Кращим варіантом це зробити є сервіс http://www.wwwbox.us/. Такий аналіз дозволити визначити напрямок і обсяг робіт по просуванню.

Для просування веб-сайту необхідно реалізувати:

• Розкрутка сайту в пошукових системах. Пошукові системи можуть дуже допомогти в такій діяльності, як просування web сайту, так як чим вище показник розташування сайту в пошукових системах, тим більше користувачів будуть заходити на нього. Пошукова оптимізація сайту є поєднанням технологій, методик та особливих прийомів.

• Відношення пошукових систем. Як відомо з практики, щоб утримати показник відвідуваності, а саме постійних користувачів, що необхідно кожен раз залучати їх новою інформацією. Така інформація повинна бути актуальною для них, щоб кожному користувачеві було цікаво заходити на Ваш сайт знову і знову.

• Контекстна реклама для просування сайту. Така реклама дуже часто використовується для розкрутки сайтів. За результатами проведених досліджень, такий вид розкрутки вже в перші кілька днів її існування демонструє дуже хороші результати, які часто є найкращими. Контекстна реклама, безсумнівно, дуже вигідна для сайтів, особливо тоді, коли веб-сторінка не прив’язана до конкретної країни або міста.

Також необхідно подбати і про дизайн сайту. Сайт повинен бути зручний у використанні, а також мати гарний зовнішній вигляд. Якщо ці пункти будуть виконані належним чином, то користувач, відвідавши Ваш сайт одного разу, неодмінно захоче відвідати його знову. Це відбудеться тому, що користувач при відвідуванні сайту зміг знайти корисну йому інформацію і згодом він зайде на сайт, щоб легко знайти іншу необхідну йому інформацію.