Партнерські програми

Ця стаття познайомить нас з такою темою, як розкрутка сайтів для бізнесу. А саме – застосування для розкрутки партнерських програм, які можуть бути використані на отримання високих результатів. У кожного свої інтереси, когось цікавить відвідуваність, а кого-то реальні продажі. У кожному разі це і є розкрутка сайту або бізнесу. У цій статті ви знайдете питання на такі відповіді, що таке партнерська програма, які вони існують, як їх створити і хто такі партнери.

Партнери — це посередники між володарем партнерської програми та відвідувачами сайту. Партнер намагається привернути увагу до сайту якомога більше людей і намагається спонукати їх до певних дій. Наприклад, таким як — купівля товару, який поширюється партнерською програмою або банер сайту. Власник даної програми за будь-яку дію користувача винагороджує партнера.

Сукупність умов і зусиль партнерської програми і програмного забезпечення робить партнерську програму ще ефективніше. Спочатку складається враження, що на її використання потрібні певні матеріальні витрати, але це далеко не так. Насправді, ви просто деякою частиною свого прибутку ділитесь зі своїми партнерами.

Для наочності можна навести такий приклад: ви хочете продати з сайту якийсь товар, який коштує 10 американських доларів. Згідно зі статистикою, якою ви володієте, з 200 ваших відвідувачів тільки один купує певний товар. Але от невдача, оскільки відвідуваність у вас невелика і дані 200 відвідувачів зможуть набратися тільки через місяць, тому ви в місяць продаєте 1 товар. А для збільшення продажу свого товару необхідно в рази збільшити відвідуваність. Такий варіант можливий тільки в тому випадку, коли у вас буде власна партнерська програма. Тому, ви її створюєте і партнеру, наприклад, нараховуєте по 0,5 цента за кожен перехід з сайту партнера на ваш власний. З цього виходить, що за допомогою партнерської програми ваша відвідуваність тепер в день 200 осіб. Партнеру ви віддаєте 1$. Але ж у вас збільшилися продажі і тепер ви продаєте в день, а не на місяць по одному товару. Таким чином, краще заплатити партнеру 1$ від прибутку за товар, і разом з тим продавати в місяць 30 товарів, ніж не платити і продавати в місяць по одному товару. А якщо долар врахувати в ціні, то в цьому випадку ви взагалі нічого не втрачаєте.