Переваги IT-аутсорсингу

Під IT-аутсорсингом розуміють залучення зовнішнього виконавця для створення і підтримки IT-інфраструктури компанії в робочому стані.

Переваги аутсорсингу в тому, що штатний системний адміністратор не може бути фахівцем у всіх областях IT. А в аутсорсинговій компанії працюють десятки фахівців різної кваліфікації, і для вирішення вашої проблеми буде залучений спеціаліст , який найбільше підійде для цього. Використовуючи послуги аутсорсингу, гроші, які ви платите штатним адміністратора, можна залишити для потреб компанії. Штатним адміністратору ви платите регулярну зарплату, незалежно від того — він робить щось чи просто проводить час в офісі. А фахівця з аутсорсингової компанії за обслуговування комп’ютерів або системи, ви заплатите саме за виконану роботу з усунення проблеми.

Хоча можна сказати, що в багатьох компаніях системний адміністратор вічно щось ремонтує або налагоджує. В таких випадках або системний адміністратор не вміє все налагодити так, щоб не виникали проблеми, або спочатку в IT-інфраструктурі вашої компанії щось було зроблено не правильно.

Вам не потрібно виділяти для системного адміністратора окреме робоче місце, забезпечити його необхідною технікою, вносити його в штат компанії і платити податки за нього. Штатний системний адміністратор може піти у відпустку, раптово захворіти або звільнитися. А комп’ютерна система не буде чекати, поки ви знайдете заміну тих, хто пішов, або поки співробітник повернеться назад на роботу з відпустки або одужає.

У випадку раптової появи проблем, робота вашого офісу або цілої компанії буде порушена, що спричинить фінансові збитки. А аутсорсингова компанія без затримок надішле спеціаліста для вирішення проблеми. Співробітники аутсорсингових компаній мають великий досвід у розробці та впровадженні IT-рішень, тому що вони, на відміну від штатного системного адміністратора, працюють з багатьма компаніями, в яких застосовуються різні схеми організації роботи IT-інфраструктури.