Просування сайту за новорічним послуг

Дуже часто у оптимізаторів виникають проблеми як просувати запити пов’язані з певною порою року. Наприклад сайтів пов’язаних з сезонними послугами існують низькі і високі сезони. Наприклад у сайту пов’язаного з новорічною тематикою літо це низький сезон, коли активність нульова.
Тому такі сайти необхідно просувати виходячи з сезонності.

Ось наприклад запити, які потребують в ефективному просуванні до наступаючого сезону — відпочинок відпочинок взимку, подарунки на новий рік, костюм діда мороза, новорічні канікули і так далі.

До високого сезону потрібно готуватися заздалегідь. В народі кажуть — підготуй сани влітку, а воза змаж взимку. Конкуренція в гарячий сезон велика, тому необхідно заздалегідь наростити посилальну базу, заодно і збільшити бюджет. Якщо ви просуваєте сайт з новорічним послуг, то до початку сезону необхідно підготувати свіжий огляд новинок у сфері послуг, заздалегідь спланувавши рекламні акції та спеціальні пропозиції, щоб вигідно виглядати на тлі конкурентів.

Але не завжди такі заходи допомагають досягти результатів навіть в сезон. Так що не варто забувати і про контекстну рекламу, це дуже потужний і оперативний інструмент.

Терміново продати новорічні послуги перед Різдвом і Новим Роком ви легко зможете запустити рекламну компанію в потужних рекламних мережах. Результат ви побачите буквально через пару днів. Тому контекстна реклама це чудовий результат, що дозволяє без особливих переплат отримати достатню клієнтську базу.

Контекстна реклама відмінне додаток в разі авралу до пошукового просування. Тому до ключових запитах, таким як “новорічні послуги”, подарунки на новий рік” і дуже корисно буде використовувати контекстну рекламу з найбільш частого кількості запитуваних новорічних слів.

Найголовніше, пам’ятати про те, що тільки комплексний дохід спрацьовує найкращим способом.