Розміщення реклами в твітері

Для початку хотілося б уточнити, що таке твітер? Він являє собою мережу з обміну короткими повідомленнями (140 знаків за один раз) серед користувачів в мережі Інтернет. Обмін повідомленнями тут подібний до дії смс-повідомлень стільникового зв’язку. Обмін між зареєстрованими користувачами відбувається через форму, розміщену на сайті. Адреса в мережі Інтернет: twitter.com. Що являє собою < реклама в твітері – це, насамперед повідомлення рекламного характеру.

Спочатку ідея мережі полягала у встановленні швидкого спілкування за допомогою Інтернету без застосування додаткових програмних додатків. Настав той період, коли цей ресурс стали використовувати в якості способу отримання прибутку.

В момент отримання прибутку за допомогою мережі, заявила про собі реклама на даному сайті.

Це пояснювалося виключно можливістю програми, розміщення в повідомленнях безпосередній посилання на рекламований продукт.

Цією можливістю активно користуються просунуті користувачі. В даний момент реклама тут зайняла своє місце, а мережа стала подобою спам-сервісу.

Розмістити посилання на твітер-повідомлення може кожен. Ви розміщуєте необхідний електронну адресу (включаючи http://); при публікації він перетворюється в пряму нередиректную рекламне посилання. Саме так створюється реклама на цьому софті. Правильна робота в даному напрямку збільшить число відвідуваності. Важливо підкреслити видимість пошуковими системами всіх розміщуваних там посилань.

Особливості розкрутки товарів і послуг на даному сайті.

Візьмемося за продукт більш докладно. На продуктивність вашої реклами впливає число послідовників. Як це пояснити? На цьому софті передбачена система послідовників. Люди, за якими Ви прямуєте, називаються following; люди, які слідують за Вами — називаються followers. Послідовники followers відстежують ваші дії. Тільки для них передбачена можливість читати ваші повідомлення. Твитеряне, чиїми послідовниками є Ви, але які не слідують за Вами, не можуть читати розміщені вами посади. Придбати послідовників можна за допомогою масового пошуку користувачів. Велике число послідовників створять Вам кращий піар, ставши вашими послідовниками. Для пошуку найкращого послідовників є спеціальні автоматизовані програми.

При пошуку важливо враховувати, що ефективність піару безпосередньо впливає на інтереси людей. Загальні інтереси зближують і саме такі люди будуть читати ваші пости і клікати по банерам. Наприклад 100 тематичних послідовників можна набрати за 7 днів за допомогою платної програми twidium. У більшості до 20% користувачів при виборі їх стають вашими послідовниками у відповідь. При розміщенні інформації, число послідовників буде рости самостійно. У висновку хочу зазначити, що оптимальним співвідношенням є перевищення кількості following над кількістю followers не більше ніж на 20 відсотків. Що буде показником статусу вашого облікового запису.