Samsung: нові galaxy z дуже популярні, так само, як і galaxy note20

Samsung поділилася статистикою за підсумками попередніх замовлень, отриманих на складні смартфони galaxy z fold3 і galaxy z flip3, а також розумні годинник galaxy watch4. Як виявилося, в росії попит на нові моделі galaxy z виявився в п’ять разів більше в порівнянні з торішнім galaxy z fold2. У компанії також розповіли, які кольори і модифікації користуються найбільшим попитом.

За підсумками отриманих попередніх замовлень galaxy z fold3 і galaxy z flip3 не тільки виявилися популярнішими торішнього galaxy z fold2, але і продемонстрували попит, порівнянний з попитом на флагманську серію galaxy note20. Згідно з представленими даними, 70% від усіх попередніх замовлень на нові смартфони galaxy z припали на модель galaxy z fold3. Більше половини покупців вибрали galaxy z fold3 в чорному кольорі, а найпопулярнішою виявилася топова версія на 512 гб. Замовляючи galaxy z flip3, більшість користувачів вибирали лавандовий варіант і накопичувач на 256 гб. Цікаво, що кожен дев’ятий передзамовлення на galaxy z flip3 припав на ексклюзивні кольори, доступні тільки в онлайн-магазині samsung.

Статистика по світу:

  • за даними мобільних операторів кореї, протягом перших 7 днів попереднього замовлення було куплено 920 000 galaxy z fold3 і galaxy z flip3 — 1,8 рази більше, ніж galaxy s21.
  • за даними корейського оператора sk telecom, приблизно 60% попередніх замовлень на модель galaxy z fold3 оформили чоловіки у віці 30-40 років, а galaxy z flip3 користується великою популярністю у жінок у віці 25-45 років.
  • у сша кількість попередніх замовлень на galaxy z fold3 і galaxy z flip3 перевищила загальний обсяг продажів складних смартфонів samsung за весь 2021 рік.
  • в індії кількість попередніх замовлень на galaxy z fold3 і galaxy z flip3 в 2,7 рази перевищила число попередніх замовлень на моделі флагманської серії galaxy note20.
  • на таїланді попит на нові моделі galaxy z виявився в 5 разів вище, ніж на будь-який складаний смартфон samsung попередніх поколінь.

Перші продажі galaxy watch4 і watch4 classic показали, що за останні роки кількість бажаючих придбати нові носяться пристрої samsung зросла у вісім разів в порівнянні з моделлю 2019 року galaxy watch active2 і в п’ять разів в порівнянні з моделлю попереднього покоління galaxy watch3 (2020 рік).

Цікаво, що попит на galaxy watch4 і watch4 classic виявився ідентичним, про що свідчить рівна кількість попередніх замовлень на кожну з моделей. При покупці galaxy watch4 користувачі частіше вибирають компактну 40-мм модель, а в 41% випадках були куплені версії в ексклюзивних кольорах корпусу-оливковому і “рожеве золото” – доступних в магазині samsung. Що стосується galaxy watch4 classic, то більшою популярністю користується 46-мм версія і чорний колір корпусу.