Що таке CTR сайту

Кожен, хто хоч частково знайомий з сайтострением рекламою або на веб-сайтах напевно стикався з терміном CTR. Походження цієї абревіатури походить від іноземного терміна Click Through Rate – співвідношення кількості натискань користувачами на рекламне оголошення до загального числа його показів в процентах. Приміром, якщо банер був показаний користувачам 100 разів, але при цьому натиснули на нього всього 2 рази, то показник CTR складе 2%.

Показник CTR використовується при розрахунку ефективності рекламних кампаній в мережі інтернет, для вибору найкращого місця рекламного оголошення на сторінках сайту, а також для оцінки ефективності розміщеного оголошення в цілому.

Використання показника CTR для оцінювання ефективності рекламних майданчиків.
Один з основних факторів, які впливають на ефективність проведеної рекламної кампанії в мережі інтернет, є вибір рекламної площадки з максимальною цільовою аудиторією. Звичайно ж, до початку проведення рекламної кампанії користувач може керуватися лише тією інформацією щодо аудиторії сайту, яка надається адміністрацією сайту, проте потім саме показник CTR зможе показати, наскільки аудиторія даної площадки підходить для власника рекламного банера. Безумовно, даний показник також впливає зовнішній вигляд банера, його зміст, а також місце розміщення, тому щоб об’єктивно порівняти кілька рекламних майданчиків рекомендується розміщувати однакові оголошення в однакових місцях на сторінках сайтів. Тут також важливо звернути увагу на сумлінність рекламної площадки, оскільки деякі з них для завищення показника CTR на своєму сайті самостійно клікають на розміщені рекламні оголошення. Це можна перевірити, простеживши час знаходження користувача, який перейшов за посиланням на сайті.

Використання показника CTR для оцінювання ефективності місця, на якому розміщується рекламне оголошення.
Звичайно ж, далеко не кожне місце для розміщення рекламного банера на сторінках сайту однаково привабливо для відвідувачів. Саме тому вартість розміщення рекламного банера у верхній половині сторінки значно дорожче, ніж нижня частина. Однак в окремих випадках розміщення банера в нижній або іншій частині сторінки може бути набагато вигідніше. Для визначення цього користувач може порівняти показник CTR банерів, розміщених у всіх частинах сторінки і потім зіставити його з вартістю розміщення.

Також дуже важливо оцінювати CTR самого рекламного оголошення, яке необхідно грамотно скласти. Приміром, реклама чохлів для автомобільних сидінь зовсім не призведе до збільшення продажу того чи іншого автомобіля. Для того щоб розміщене оголошення приносило дохід компанії, необхідно дуже ретельно продумати всі нюанси і деталі.