Соц-мережі стимулюють продажу. (сарафрафонное радіо нового рівня)

Всі ми давно знаємо про сарафанне радіо, один купив товар, розповів другові тому сподобалося він пішов і купив. Ось у соц-мережах відбувається практично таке ж.

Компанія Teletext Holidays провела опитування на тему що їх спонукало звернутися в їх бюро подорожей. В опитуванні учавствоало 3000 осіб з Великобританії. Виявилося, що 15 відсотків з опитаних просто побачили фотографії знайомих або друзів в соціальних мережах і їм теж захотілося відпочити. І тут з’являється особливий тип залежних від когось овочів клієнтів – що якщо б не подивилися фото з відпочинку, то не поїхали нікуди.

У підсумку виходить цілий бізнес для відпочиваючих, вони просто рекламують свій відпочинок на своїх акаунтах в соціальних мережах, і точно знайдуться люди, які заздрять і теж поїдуть відпочивати. За таку рекламу можна буде отримувати різні бонуси від тур-оператора.