Соціальні мережі втрачають популярність

Соціальні мережі втрачають популярність. До таких висновків прийшли дослідники, які з’ясували, що основною причиною є ускладнення процесу ведення аканту. Такі дослідження були проведені вченими з Швейцарської вищої технічної школи Цюріха. Всі роботи проводилися під керівництвом Девіда Гарсії, а для вивчення була обрана соціальна мережа Friendster.

У житті кожної людини весілля — це велика подія. Сьогодні це справжній перфоманс, ретельно підготовлений. Тому, організація весілля у санкт-петербурзі це послуга досить-таки популярна, а значить, кожен зможе зробити своє свято індивідуальним, не таким як у всіх.


Вона після того, як її популярність у багато разів скоротилася, була перетворена в ігровий портал. З допомогою архіву Інтернету, дослідники змогли здійснити розтин на цифровому рівні минулого соцмережі і виявили причину відходу користувачів — це збільшення кількості годин і сил, щоб вести власний аккаунт.

Сприяє масовому догляду користувачів їх залежність від друзів. Якщо ж один з друзів відмовився лот використання даної соцмережі, то це змушує його друзів також задуматися про те ж. І це також призводить до втрати великої кількості відвідувачів соціального порталу.

Одночасно з цим, було виявлено, що такі популярні соцресурсы, як Facebook і Livejourna,l мають стійкість до обвальної втрати користувачів меншу, ніж соцмережа Friendster в її кращі роки. Учені також прийшли до того висновку, що головна задача, яку творці повинні будуть вирішити – це оцінка співвідношення витрат і вигод, з якими користувач стикається.

На прикладі все тієї ж соціальної мережі дослідники продемонстрували, що навіть щільне спілкування, переплетення дружніх зв’язків не дозволить утримати відвідувачів, якщо раптом виявиться якась різка негативна реакція на труднощі при роботі з сайтом технічного плану, або при зміні дизайну.

Соціальна мережа Friendster була створена більше 10 років тому, це одна з перших соцмереж. Після того як в 2009 році портал різко змінив дизайн, він зіткнувся з втратою популярності, і в рейтингу відвідуваності змістився на рекордну 800 місце.