Старт продажів мобільних телефонів Фейсбук не викликало ажіотажу в Америці

Поява на ринку в п’ятницю, дванадцятого квітня, першого смартфона НТС Фест, програмне забезпечення якого строго орієнтований на користувачів соцмережі Фейсбук, не викликала очікуваного попиту в Нью-Йорку.

Напливу покупців у перший день продажів Фэйсфон в клієнтських офісах мобільного зв’язку AT&T не спостерігалося. Ця компанія, до речі, виступала свого часу самим першим оператором для Айфона від Еппл. Менеджер офісу компанії на перетині 78-стріт і Бродвею на Манхеттені, Конрад повідомив, що в п’ятницю було лише кілька людей, переважно дівчата-підлітки, які купили новий смартфон. Природно, він розрахований, в першу чергу, на шанувальників соцмережі Фейсбук.

В торгових мережах Америки, дванадцятого квітня, з’явився на прилавків магазинів перший телефон НТС Фест. Підкреслимо, що Фейсбук буде домашньою сторінкою в смартфоні, а все повідомлення і пости від друзів будуть з’являтися на екрані автоматично. Крім цього, програма має зручний віконце для чату, яка не закривається при завантаженні інших додатків.

Відзначимо, що новий смартфон Фейсбук, який коштує сто доларів без одного цента, пов’язаний дворічним контрактним договором з найбільшим американським провайдером мобільного зв’язку – провайдера AT&T.

Раніше повідомлялося, що напередодні продажу аналітиками ринку було відзначено, що порівняно недорогий гаджет з мінімалістичним дизайном розрахований, в першу чергу, на залежну аудиторію користувачів соціальної мережі Фейсбук.

Сьогодні лічильники банкнот є незамінним атрибутом бізнесу, який має справу з великими грошима. Ці пристрої популярні як серед професіоналів, так і у великій аудиторії бізнес-спільноти.