Стільникові оператори повинні будуть дотримуватися мінімальний стандарт якості звязку

«Концепція створення системи контролю якості надання послуг зв’язку в Російській Федерації» говорить, що незабаром роботу операторів стільникового зв’язку можна буде оцінити за 25 параметрами. дуже важливий пункт — швидкість з’єднання абонентів. Цю концепцію розробив і запропонував Роскомнагляд. Про це стало відомо 13 листопада повідомлень кількох інформаційних джерел. Концепція поки не представлена широкому колу громадськості.

Стільникові оператори повинні будуть дотримуватися мінімальний стандарт якості зв’язку

«Газета. Ru» повідомляє, що згідно даної концепції тривалість з’єднання при дзвінку з мобільного на стаціонарний телефон не повинна бути більше 9,8 секунди. Тривалість при дзвінку всередині регіону повинна бути не більше 5,4 секунди. За даними «Ведомостей», при з’єднанні дзвінків з мобільного на мобільний абоненти не повинні чекати більше 10,8 секунди.

Також у операторів з’явиться відповідальність за максимальне число невдалих викликів. Відсоток невдалих дзвінків з мобільного на міський номер не повинна бути вище 5%. При дзвінки між абонентами стільникового зв’язку — не вище 2,5%.

Концепція, представлена Роскомнаглядом, ще буде доопрацьовуватися його громадською радою. Але слід зазначити, що вона припала до душі чиновникам та працівникам науково-дослідних внз, а також працівникам ринку. За даними газети «Ведомости», стільникові оператори найвідоміших російських компаній вже почали слідувати вимогам даної концепції.

«Відомості» також повідомляють про те, що у випадку, якщо дана концепція буде прийнята остаточно, оператори стільникового зв’язку повинні будуть укласти зі своїми клієнтами угоди за рівнем сервісу — SLA. Подібні угоди укладаються в Австралії, Франції, Італії та Індії, а також інших країнах.

Сьогодні відпочинок на Кіпрі дуже популярний серед вітчизняних туристів. І це не дивно, адже кіпр — це літо практично круглий рік.