Стільниковий звязок. Ремонт та гарантія

Поломку мобільного телефону можна порівняти за масштабом з глобальною катастрофою чи стихійним лихом. Але всі вони ламаються. Що робити в такому випадку?

Запчастини для стільникових телефонів до недавнього часу були справжньою золотою жилою, наживатися на якій пробували і офіційні дилери, і великі компанії-оператори зв’язку, і ремонтні майстерні. Запчастини замовлялися в Китаї або Тайвані, де вони коштує на порядок дешевше і зовсім не на шкоду якості, доставлялися і встановлювалися у нас не тільки майстрам в автосервісах, але й приватними майстрами, а іноді і самими власниками телефонів.

Компанії-виробники телефонів в цей час теж не дрімали, випускаючи все більше нових моделей, але орієнтуючись не тільки прогрес, але і на зниження вартості. Зараз цілком пристойний стільниковий телефон можна купити в межах 1000 рублів. Так що ремонтувати дешеві моделі можна теж буквально за копійки. Запчастини для телефонів продаються навіть в інтернеті. Причому ви можете вибрати, які саме купити.

Що стосується дорогих моделей, то тут думки розходяться:

— пропонується разом з телефоном купувати розширену гарантію до трьох років (варто окремої суми та гарантує ремонт при поломках, не пов’язаних із зовнішнім механічним впливом;
— безгарантийный ремонт здійснюється тільки в спеціалізованих сервіс-центрах або все ті ж доморощені майстра. Сервіс має прямий контакт з постачальниками китайських і оригінальних запчастин, іноді необхідний вузол знаходиться прямо в сервісі серед замовлених раніше, так що зроблять протягом години-двох.

Одним словом: все, що пов’язано з ремонтом стільникових телефонів, повинні робити зареєстровані та ліцензовані на цю роботу фахівці. Тобто перевагу необхідно віддавати продавцям стільникових телефонів (салонах зв’язку) за гарантійними випадками і фірмовим сервіс-центрів при післягарантійних ремонтах.

Як і завжди, не обійшлося без винятків. Їм є заводський брак — то є брак з вини заводу-виробника, який він зобов’язаний усунути за свій рахунок, або надати вам такий апарат в рамках обміну. Щоправда, тут є певні правила: Первинне звернення з проблемою розглядається за 30 календарних днів, потім історія повторюється ще двічі і лише після трьох однакових поломок приймається рішення про заводському браку. Є і маленька втіха — поки ваш телефон їздить по ремонтам, вам зобов’язані надати трубку на заміну, щоб не залишити вас без зв’язку.