Структура тексту

Багато SEO-фахівці вважають, що структура тексту ніяк не впливає на результат просування. Для того щоб розібратися чи це так, експерт по просуванню сайтів Денис Бабицький вирішив провести експеримент, метою якого стало перевірити гіпотезу про те, що пошукові системи «помічають» хорошу структуру тексту і розподіл ключів з відповідним логічних частин тексту, і це впливає на розташування сайту у видачі.

Було взято три різних сайту, на яких до цього був лише текст з входженням ключових слів. Текст на своїх сторінках був переписаний таким чином:

1.Просувні на цих сторінках запити були розбиті на смислові групи.

2.Запити стали розташовуватися рівномірно по всьому тексту.

3.Запити були згруповані у своїх логічних абзацах.

У результаті цих змін, новий текст з правильною структурою проиндексировался на третьому тижні, а після індексації позиції просуваються запитів увійшли в ТОП-20. Ще через пару тижнів два запиту увійшли в першу десятку, і це без закупівлі посилань.

Після закупівлі невеликого числа посилань, три запиту з чотирьох увійшли в ТОП-10, а один — в ТОП-5.Таким чином, можна зробити висновок, що текст, написаний без поділу на смислові частини, відносяться до запитів, ранжується низько. Для кожного запиту необхідно писати окрему частину тексту, яка має свій підзаголовок, за принципом від загального до приватного.

Розкрутка сайту з якісним текстом і чіткою структурою відбувається значно швидше, і при цьому економляться ресурси на просування.