Створюємо рекламну компанію на Яндекс Директе

Діректом називається сервіс Яндекса, за допомогою якого можна розміщувати рекламу і рекламні оголошення безпосередньо на сторінках пошукової системи, а також на сайтах, які є партнерами рекламної мережі. Звичайно ж, для початку роботи з цим сервісом потрібно пройти процедуру реєстрації власного аккаунта на Яндексі, але зробити це зовсім не складно і труднощі при цьому у вас навряд чи виникнуть.

Створюємо рекламну компанію на Яндекс Директе

Після того, як ви авторизувалися на Яндекс Директе, вже можна починати створювати свою нову рекламну компанію. Вся робота поділяється на певні етапи, про які ми зараз і поговоримо.

1. І так, якщо вам потрібна реклама на Яндексі насамперед слід створити нову рекламну компанію. При цьому потрібно задати необхідні параметри для оголошень, вказати загальну назву, а також налаштувати повідомлення і т. п. По суті, спочатку даними параметрами приділяти багато уваги не обов’язково, оскільки до них завжди можна буде повернутися.

2. Тепер приступаємо до створення оголошень. Для цього придумується заголовок і безпосередньо текст самого оголошення, а також підбираються ключові слова. Для написання заголовку у вас є 33 символу, а для тексту — 75 символів. Так що вміння складати короткі пропозиції вам тут знадобиться. А ось що стосується ключових слів, то їх правильний підбір може становити половину успіху, так що враховуйте це.

3. На наступному етапі вам необхідно буде призначити вартість за клік. Яндекс самостійно відкоригує підібрані ключі так, щоб вони не перетиналися. Необхідно буде встановити ціну за клік по кожній ключовій фразі.

Ось і все, ваша перша рекламна компанія створена в Я. Д. Необхідно лише відправити її на модерацію, яка, як правило, триває добу, після чого можна оплачувати і дивитися результат виконаної вами роботи.