Тест Тюрінга обійшли програми

NewScientist, аналізує результати «ігровий версії» тесту Тьюринга (конкурсу BotPrize), наткнулися на заяву, що даний тест пройшли дві програми, обійшовши при цьому реальних людей.

тест Тюрінга

Конкурс проходив у вигляді гри «Unreal Tournament 2004». За персонажів цієї гри грали не тільки люди, але і комп’ютерні алгоритми. Була ще одна група, яка складається з гравців-суддів. Цим суддям, для виставлення оцінки, слід враховувати фактор «людиноподібного» поведінки. За підсумками підрахунку оцінок виявилося, що тест пройшли дві програми. Вони набрали на десять відсотків більше, ніж звичайні гравці.

Сьогодні англійська для дітей дозволяє вже змалку привчатися до міжнародного мови, який згодом надасть йому значні перспективи в житті.

Перший з алгоритмів був створений працівником центру віртуальної реальності, розташованого в Європі. Цей алгоритм був названий Mirrorbot. Його особливістю стало те, що він повторював будь-які дії своїх супротивників.

Другий переможець конкурсу носить назву UT^2. Його розробив співробітник Техаського університету, що знаходиться в Остіні. Цей алгоритм заснований на наслідуванні поведінки людей. UT^2 користується здатністю проходити перешкоди як справжній гравець, а не бот.

Сам же тест проводитися вже п’ятий рік. Але цей рік став першим, в якому вдалося виграти команд-претендентів. Призовий фонд склав сім тисяч доларів. Кожній команді, яка виграла, дісталося по три з половиною тисячі.

Але проведений конкурс ніяк не можна назвати повноцінним «ігровий версією тесту Тьюринга. Вихідна завдання цього тесту полягає в тому, щоб комп’ютерний алгоритм зумів обдурити суддю і переконати його в тому, що він є людиною під час вільної бесіди. Але для цього необхідно, що алгоритм (програма) повинна добре володіти людською мовою і блакитного його розуміти. Але, на превеликий жаль, ця задача складна. І на сьогоднішній день жодної програмі даний тест пройти не вдалося.