ТТ Mobile в середовищі гравців стільникових телефонних компаній

В середині березня цього року «МегаФон» здійснив процедуру ребрендингу свого послідовника, компанії ТТ Mobile. Учасники ринку і експерти вважають, що компанія це давно повинна була зробити, адже темпи зростання бази абоненов ТТмобайл були значно знижені після того, як була посилена конкуренція.

ТТ Mobile в середовищі гравців стільникових телефонних компаній

На стільниковому ринку Таджикистану компанія під брендом «МегаФон» успішно протистоїть за ринок абонентів стільникового зв’язку такому гіганту як «Білайн». А створення корпоративного web-сайту і його запуск дозволили компанії вийти на інтернет-ринок.

Компанія ТТ Mobile, яка надає послуги, починаючи з 2001 року, а робить вона це під торговою маркою «MLT Мобільні лінії Таджикистану» , є єдиним дочірнім підприємством компанії «МегаФон», який володіє переважною кількістю акцій – 75%. Розробка мобільних додатків — одне з напрямків цієї компанії, що робить її більш досконалою і успішною.

Зовсім недавно компанія TT Mobile поступилася позиціями, і лідерство здобували протягом довгого часу оператори «Вавилон-Мобайл» і»Сомонком». Конкуренція стала сильнішою ближче до 2005 року, тоді на ринок вийшов новий представник «Вимпелком». Дана компанія склала серйозну конкуренцію абонентської бази «дочки» «МегаФона».

Після скоєного ребрендингу позиції стільникового компанії посилилися, і вона значно виграла в якості іноземного бренду в Таджикистані. Крім того, її позиції набагато вигідніше виглядали на тлі досить слабких місцевих торгових марок.