В чому успіх компанії Apple?

Компанія Apple є однією з небагатьох, хто зміг завоювати світову славу. Сьогодні продукти цієї корпорації продаються у всіх куточках світу і все більша кількість користувачів хоче стати їх власниками. Абсолютно у кожної компанії, яка змогла завоювати собі світове ім’я, є свої особливі секрети. Ці секрети має та компанія з логотипом яблука на задній панелі.

Самим основним і головним секретом є створення нового продукту. Концепцією вважається створення абсолютно нових продуктів, а не копіювання вже існуючих. Завдання — створити продукт і зацікавити людину купувати його, а не орієнтуватися на вже існуючий попит.

Дизайнери і інженери абсолютно не обмежені в коштах. В першу чергу, створюючи iPhone 6 або новий iPad, необхідно зробити хороший, якісний продукт і лише після цього думати про його вартість.

Ще один критерій успіху — простота і мінімум налаштувань. iPhone, iPad, iPod, iMac, Macbook — робота всіх цих продуктів повинна бути інтуїтивно зрозумілою, що виключає безліч налаштувань.

Товар повинен бути не тільки багатофункціональним, але і стильним. Нерідко виникали такі ситуації, що Стів Джобс змінював дату випуску товару тільки тому, що його не влаштовував дизайн гаджета. Зовнішній вигляд був настільки ж важливим, як і технічна начинка.

Виробництво нових iPhone або iPad має досить рідко оновлювану лінійку. У середньому оновлені iPhone випускають раз в рік. Тому у розробників достатньо часу для того, що б створити по справжньому революційний продукт. Можливо, така обмежена кількість товарів, що випускаються, пов’язано з бажанням прищепити унікальність свого товару. Адже невідомо, як би змінилася доля гаджетів в тому випадку, якби Apple випускала кожен місяць нові продукти.

Корпорація Apple вважається однією з найбільш таємних. Вони рідко анонсують технічні параметри своїх майбутніх пристроїв. Навпаки, вони дають досхочу цим награтися інтернет спільнот, ЗМІ та потенційним покупцям. Складно знайти ще одну таку компанію, продукти якої так само широко обговорюються. Що стосується збереження таємниці розробок будь-якого товару, то до цього компанія підходить з особливим завзяттям. Зберігання таємниці це своєрідне доповнення корпоративної культури.

Компанія витрачає величезну кількість грошей на маркетингову компанію. Однозначно, маркетингова політика корпорації одна з найуспішніших.

Вважається, що найбільш успішним моментом компанії стало зростання акцій Apple до рівня вартості акцій нафтових компаній. Тому можна з упевненістю сказати, що секрети успіху компанії Apple працюють.