Відповідальний механізм – карданний вал

Головна функція карданного валу – передача крутного моменту від одних деталей до інших. В автомобілебудуванні це невід’ємна деталь повнопривідних і задньопривідних моделей автомобілів. У конструкцію карданного вала входять:
— дві хрестовини;
— ковзна вилка;
— деталі кріплення;
— ущільнювачі.
Крутний момент карданного валу досягає найбільш значимого коефіцієнта корисної дії при постановці кута від 0 до 20 градусів. Якщо постановка кута перевищує норми, то хрестовина відчуває занадто великі навантаження, які згодом виводять її з робочого стану. Для здійснення поворотного руху карданного шарніра служить хрестовина. Зазор у шарнірі супроводжується стукотом і є ознакою несправності хрестовини. Визначити потребу хрестовина в заміні можна з допомогою провертання валів вручну. Щоб максимально продовжити термін служби карданного валу, з збільшенням пробігу на 10 тисяч км. Необхідно обробляти шарніри трансмісійної мастилом.

Якщо вже так сталося, що необхідний ремонт карданів в Москві, то це краще довірити фахівцям. Вчасно не проведена заміна карданного вала або неправильна заміна призводить у подальшому до дорогого ремонту. У ремонтних центрах проводять попередню діагностику за допомогою сучасного обладнання. Якщо припущення про неправильну роботу карданного валу підтверджується, то він підлягає зняттю і розбиранні. Усувають неполадки шляхом заміни комплектуючих деталей і мастила вала в цілому.

Важливими деталями карданного валу є сполуки. Залежно від конструкції можуть використовуватися одинарні, подвійні або розсувні. Від конструкції карданного з’єднання залежить швидкість оборотів в хвилину. Так, наприклад в одинарних, швидкість може бути від 1000 об/хв при кутовому значенні 45 градусів, у подвійних від 1000 до 4000 про/хв при 90 градусах. Для захисту з’єднань використовують кожухи різних типів, з натуральної шкіри.
Що стосується передньопривідних автомобілів, то тут застосовується карданна передача з шарніром однакових кутових швидкостей. Передача такого типу приводиться в дію за допомогою з’єднання із приводним валом і забезпечує крутний момент від ведучого до веденому валу, незалежно від похилої кута з постійною швидкістю. Переважно використовують кулькові шарніри з однаковими кутовими швидкостями.