Враження від презентації farming simulator 22: новий звук, сезони, культури і сучасна техніка

У фіналі gamescom 2021 я побував на презентації компанії giantssoftware, найбільш відомої завдяки випуску медитативнихфермерських симуляторів і готує до релізу новинку — farmingsimulator 22 . Гра вийде 22 листопада 2021 року на playstation 5,playstation 4, xbox series x|s, xbox one і рс, тобто на досить чутливому спектрі ігрових платформ.

Чи варто говорити, що серед власників playstation ця франшизанабрала певну популярність, коли в розпал первогокоронавірусного карантину farming simulator 19 появіласьсреді безкоштовних ігор травня 2020 року? а через рік,в липні 2021-го, вона поповнила і бібліотеку xbox game pass ultimate на консолях компанії microsoft.

Фрагменти геймплея цієї презентації з’явилися на цьому тижні в якості окремого і вже публічного показу, але в цьому матеріалі яхочу зосередитися на тих нововведеннях, які були представлені розробниками в закритому показі, і відповідях на кілька заданихмной питань.

Як і будь-яка попередня частина серії, farming simulator 22 виросте в майбутньому. Одне з головних нововведень, що впливають на сприйняття гравцем, стало використання в giants software методики«parallax occlusion mapping» — це техніка в тривимірній графіці,що дозволяє створювати тривимірне опис для текстурованнихповерхностей. Простіше кажучи-додавати обсяг площинах. З використанням цієї методики розробники домоглися рельєфнихповерхностей для бруківки, стін будинку і всіх текстурованнихоб’єктів оточення в грі.

Інше важливе нововведення — опрацювання звуку. У новій частині giantssoftware зробили великий акцент на звуковому супроводі всієї техніки, попрацювали над звучанням ревучих моторів, шумом гідравліки, брязком металу і так далі. Зокрема, непогано, судячи з презентації, вдалося передати разніцумежду знаходженням за межами кабіни працюючого комбайна ілітрактора, і всередині. Як відомо, більш сучасна технікапоставляется зі звукоізольованими кабінами, в яких рев могутніх двигунів не так чути, як зовні.

До слова про знаходження в кабіні будь-якої техніки-розробники вперше в серії додали коробки передач в ті зразки, де вона доречна.тому, якщо ви любите повну симуляцію і занурюєтеся в farmingsimulator з кермом в руках і педалями під ногами, в майбутній ігребудет сенс розчохлити і коробку передач. Звичайно, її завжди можноперевести в автоматичний режим і не паритися перемиканням. Як помітили розробники на презентації, кпп — одна з найбільшихвитребуваних спільнотою фіч. Сумісність обіцяють з всеміосновнимі виробниками рулів і кпп: logitech, thrustmaster іfanatec.

Втім, будемо відверті, навряд чи багато хто любить використовувати графічні властивості і картинку. Ці характеристики в іграхсерії виконані на належному рівні, але головне достоїнство проектів— медитативний і захоплюючий процес симуляції. У farming simulator 22 у ігроковпоявітся можливість зробити свою ферму ще різноманітніше і багатше,завдяки новим видам доступних культур і небаченої раніше техніці.у ролику вище можна з перших хвилин побачити роботу комбайна для збирання винограду.

На жаль, сільське господарство – не така проста штука, де можна простонасадити виноград, підв’язати лози і через деякий час прибирати поля комбайном. Між посадкою і прибиранням требуетсянемалий внесок фермера, і для цього теж є спеціальна техніка —тунельні обприскувачі і машини для попередньої обрізки. Все це є в farming simulator 22, а виноградинкою на бочці винастало додавання транспортного причепа для перевезення зібраних вантажів. Варто зауважити, що крім виноградників можна буде завести іполе з оливками.

Хто грав у farming simulator 19 пам’ятає, що весь зібраний урожай можна було лише продати. Але в прийдешній новинці команда giantssoftware представляє круте нововведення-виробничий ланцюг. Напрезентації прикладом послужила виноградна фабрика, куди билдоставлен «фурман ” з урожаєм свіжозібраного комбайном винограду.гравець все ще може просто доставити виноград, взяти гроші за нього і поїхати у своїх справах, але при бажанні йому буде доступно виробництво і робота з результатом — родзинками або виноградним соком,в даному випадку. Продукт на зразок соку буде коштувати дорожче, хоча егопотребуется занурити і відвезти в магазин на реалізацію.

Для останнього потрібно застрибнути в кабіну навантажувача (на презентацііпоказали нову модель електронавантажувача jungheinrich efg 535-550) іотправіть піддон з товаром на причіп. Цікаво, що на презентаціітакже показали новий тип причепа, створений спеціально для роботи спогрузчікамі — його задній борт являє собою короткуюапарель, по якій вилка з коліщатками може заїхати буквально всам причіп, і поставити в нього вантаж.

Виробничий ланцюг торкнеться не тільки виноград. Повний список неоголошували, але навели другий приклад — пшеницю. Зібравши її, гравці їхали на млин, отримували гроші і відправлялися геть.тепер же можна перемолоти пшеницю в борошно, потім відвезти її впекарню, щоб там випекли борошняні вироби, а після реалізувати їх вмагазині. Все це зажадає вкладень, але і кінцевий доходсущественно виросте. Фактично розробники додали додатковий елемент менеджменту і джерело фінансів.

Показуючи там роботу з причепом і легковим пікапом, разработчікісосредоточілісь на ще одній фіче, нехай і не такою помітною, каквишеупомянутие — трафіку. Звичайно, npc-машини каталися по дорогах ів минулих частинах, але в farming simulator 22 їх вирішили прив’язати крегіону, де гравець розмістив свою ферму. Наприклад, якщо почати грати в сша, то машини на дорогах будуть нагадувати ford,dodge, chevrolet та інші американські марки. В європі ж машини більшепохожі на європейські марки-volkswagen, bmw, renault, peugeot отже далі. Ніяких автомобільних ліцензій у giants software немає, тому точних копій ви не побачите, лише репліки, як в grandtheft auto .

— чому ви вирішили не морочитися з марками машин? і будете зливати в гру хоча б ліцензовані пікапи? — запитав яразработчиков. На що отримав відповідь: “а навіщо нам ліцензії намашини? вони зовсім не головний козир нашої гри. Звичайно, при оказіінам би хотілося зробити їх максимально автентичними, але це буде коштувати дуже дорого. Головне в нашій грі-сільськогосподарська техніка, і з нею ми працюємо за ліцензіями. Що ж стосується пікапів, з якими гравець взаємодіє безпосередньо — все можливо в майбутньому, але поки обіцяти не можемо».

Але щось я від врожаю відволікся. У farming simulator 22 новыекультуры виноградом і оливками не обмежені, тут ще точно будетновый злак — сорго, поширений в сша, і поки не шибкопопулярный в європі. Головною причиною додавання цього злаку, схожого на пшеницю і також збирається комбайном, стали прохання користувачів, як сказали мені розробники. Начебто: “користувачипросили, а ми не бачили причин їм відмовляти, як-то так». Разом з тим показали і новий могутній комбайн-claas 750 trion.цікаво, що ця модель була офіційно представлена компанією klaas лише 5 серпня, тобто навіть місяць не пройшов, а вже 22 ноябряігрокі зможуть випробувати її в farming simulator 22.

На прикладі цієї махини нам показали роботу з частинками і еффектамівроде диму — виглядає здорово і куди приємніше, ніж в farmingsimulator 19. Важливо брати до уваги, що демонстрація веласяна неслабом рс, так що про якість графіки на консолях говорити яні можу. Але якщо від playstation 5 і xbox series x|s варто очікувати адекватних потужностей для подібної реалізації всіх деталей, то наplaystation 4 і xbox one я б ставку не робив. Навіть 19-й випускник там працює з проблемами. І чертовски довгимизавантаженнями.

Після комбайна показали роботу плуга і ще одного новогосільськогосподарського інструменту — збирача каменів, тягачем длякоторого виступив трактор zetor crystal hd 170. Ще в демонстрацііфігуріровала така міць, як вантажівка mack — культова американськаямарка серед далекобійників. Саме на тягачі цього виробника з’явився “гумовий каченя «у фільмі» конвой” 1978 року. Звичайно, при своїх габаритах маск з пристебнутим автопоїздом смотрітсяпіжонскі на європейських дорогах (американські вантажівки болеемассівние і носаті, ніж європейські), але як відзначили саміразработчікі: «ми дозволяємо грати так, як вам хочеться. Тому ви можете сміливо тягнути американську техніку в європу і навпаки!”(безреєстрації, митниці, акцизів і мит).

На цьому нововведення почали підходити до завершення, і ось последнеерасказанное – в новому симуляторі фермера гравці зможуть менятьсезони, тобтоБуквально спати аж до настання потрібного имсезона року, щоб попрацювати з цікавить культурою. Тут мнестало цікаво, чи розглядали розробники можливість прив’язкисезона в грі до пори року за вікном. З’ясувалося,що розглядали, але свідомо відкинули цю фічу, залишивши її на розтерзання авторам модифікацій.

Запитав я і про використання фіч консолей нового покоління,playstation 5 і xbox series x|s — об’ємного звуку, тактильнойотдачі, адаптивних тригерів. Мені здається, що акцент на об’ємномзвуке безумовно варто зробити, раз вже giants software роблять акцент на оновлене звучання своєї гри. Однак, відповіді у спікера знайшлося.

Нарешті, під час презентації нам показали бонус за предзамовленіfarming simulator 22, також перманентно входить в коробочниеізданія гри, навіть якщо вони куплені після релізу (але не з рук, самособой) — тягач claas xerion saddle trac. У демонстрації він тягнув насебе цистерну koweco з добривами.