Як вибрати гарне доменне ім’я

not found
Щось пішло не так.
Також хочемо вам порекомендувати доменные имена Regery
Щось пішло не так.
У світі понад 300 млн доменів, а ціни на вторинному доменному ринку ростуть — підприємці усвідомили важливість гарного домену. Засновник магазину доменів Павло Гросс – Дніпров розповідає, як уникнути поширених помилок і правильно вибрати ім’я для сайту.
Велику роль в просуванні продукту відіграє зручність — отримання інформації, інтерфейсу, замовлення, оплати та доставки. Зручність сайту починається з домену. Перед реєстрацією подумайте, як його сприймуть ваші клієнти. ru, але таких доменів надзвичайно мало — переважна більшість має варіанти написання. Реєструйте їх всі, інакше розпиліть маркетинговий бюджет.
Деякі компанії спочатку реєструють «помилкові» варіанти всупереч правилам домейнинга.
Правила транслітерації російських слів (ш — ш, ж — zh і т.
Такий підхід дозволяє зареєструвати вільний домен всього за 300 рублів — але на цьому переваги закінчуються і починається постійна втрата трафіку. Наприклад, відомий інтернет – провайдер Будинок. ру зареєстрував домен для свого сайту domru. ru, але в результаті зробив більш впізнаваним чужий домен dom.
Інші пишуть транслітом літери «щ» і «ж» або використовують в російськомовному сегменті неоднозначну літеру w. Швидше за все, ви перейдете на інший сайт або в пошуковик — за назвою ліки. Аптека сховалася (точне слово) на домені wer.
Запам’ятайте: ваш домен не повинен провокувати помилки при наборі.
Запам’ятовується домен зручніше набирати в браузерною рядку і рекомендувати знайомим. Саме тому великі проекти масово мігрують на більш короткі домени — hh. Хороший домен підсилює маркетинг, і витрати на його покупку легко окупаються трафіком.
Але багато компаній заплутують користувача, перекручуючи слова і без того складні для нас. ru, покликана виділити компанію серед конкурентів, призводить до постійної втрати трафіку. При запуску аудіо – або телереклами їм треба закладати більше грошей, так як частина користувачів будуть вводити в адресному рядку правильне англійське написання слова «чистота» (clean).
У той же час клінінгова компанія на домені Clean.
Ви повинні розуміти, чим буде займатися ваша компанія через рік, три, п’ять років і як домен буде відображати вашу діяльність. Якщо плануєте розширити перелік продуктів, не прив’язуйте домен до вузької тематики. Якщо плануєте вийти на західний ринок, домен повинен бути зрозумілий англомовної аудиторії.
Зміна домену порівнянна з ребрендингом, тому треба все передбачити одразу.
У деяких галузях витрати на маркетинг можуть досягати 20% від валового доходу. При запуску стартапу вони ще вище. Дотримання наведених вище правил істотно заощадить гроші і зробить онлайн – маркетинг більш ефективним.