Однак, якщо на цій стадії затриматися, то природний відтік із-за невдоволення перевищить приплив і кількість клієнтів почне знижуватися. Тому, коли Ви переконалися, що контакт-центр дозволяє підвищити кількість замовлень, пора починати думати про якість. До першого етапу (необхідності організувати колл-центр) додається інтеграція з CRM і з’являється історія спілкування. Клієнту вже не забувають виставляти рахунки і приблизно уявляють, про що з ним розмовляли раніше. Тут же картки клієнта, автоматичне створення нового замовлення при новому дзвінку та інші подібні функції.
Дуже популярні, наприклад, у call-центрів служб таксі та інтернет-магазинів. Якість вирівнюється до допустимого. Але це вимагає деяких витрат на інтеграцію з CRM і навчання персоналу. Відтік клієнтів скорочується, але особливого припливу немає. Просто розмірена робота. Підійде вже не будь-яка програма, call center на базі порожнього Asterisk тут вже не впорається. Приклади: Vox-line.net, Callway. А ми знаємо, що принтер він купив у нас же.
додому Яке обладнання необхідно для кол-центру.
Яке обладнання необхідно для кол-центру.
3-20-2018