ZTE націлилася на європейський ринок

На сьогоднішній день компанія ZTE входить до п’ятірки провідних виробників мобільних пристроїв. При цьому в Європі про них майже ніхто не знає. У зв’язку з цим компанія розробила нову стратегію, спрямовану на підвищення популярності бренду, а також на освоєння європейського ринку.

Насамперед, китайська компанія хоче збільшити поставки своїх пристроїв. Зазначимо, що на сьогоднішній день обсяг продажів через рітейлерів безпосередньо становить лише десять відсотків. У найближчі три роки цей показник повинен бути збільшений до сорока відсотків.

Зараз основна маса апаратів ZTE продається через компанії стільникових операторів на контрактних засадах. Тобто покупець може отримати смартфон ZTE лише в тому випадку, якщо підпише контракт з певним стільниковим оператором. Не секрет, що в Європі бренд ZTE знають набагато менше, ніж основних конкурентів китайської компанії — Самсунг і Apple. У цьому році планується суттєве збільшення коштів, спрямованих на маркетинг і рекламу. За рахунок цього компанія ZTE хоче домогтися різкого збільшення рівня продажів, а також налагодити нові канали реалізації своїх пристроїв в європейських країнах.

Взагалі у компанії з Китаю є непогані позиції на ринках Північної Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону. А ось що стосується Близького Сходу, Африки та Європи, перш за все, то тут ситуація не надто райдужна. Власне, саме це і мають намір змінити фахівці з маркетингу та просування компанії ZTE. Наскільки у них це вийде — поки не ясно. Тим не менш, продукти цього виробника мобільних пристроїв з Китаю славляться хорошим якістю, відмінним функціоналом та приємною ціною. Напевно таке співвідношення припаде до смаку європейцям.

Не секрет, що для ефективної роботи сучасних підприємств потрібно лише найсучасніша апаратура. Вже давно мережеве обладнання Brocade зарекомендувало себе як один з кращих на ринку, що яскраво відображається на попиті на продукцію. Так що якщо вам потрібна якість за справедливі гроші, ви знайшли, до кого звернутися.